gg3848 Eslemsri çok kimyasal onun yerine limon vs kullanabilirsiniz bir de burada sabır taşı duymuştum
mrv__1234 Eslemsri hiç duymadım ama ben 3 hafta önce kestim ikizleri 21 aylıklar, yara bandı yapıştırdım uf oldu dedim birkaç günde unuttular, bir şeyler sürmek istemedim benden tiksinmelerini istemedim
kizannesi575757 Eslemsri kimyasal oldugu icin bence surme ben kizimi sirke surerek biraktirmistim kokuyu alinca direk kalkiyordu 3 gun zorlanirsin ama pes etme
obiranne3 Eslemsri Sakın sakın. emzirme dönemini travmasız atlatmak istiyosanız, her emmek istediğinde sirke sürün. küçük bir fıslatma şişesine koyun, her emmek istediğinde çaktırmadan sıkın, verin ağzına. inan, bunu deneyip bırakmayan çocuk yok🙂↔️
Belisinwonderland Eslemsri 18 aylık geçen hafta bıraktırdım. Yara bandı yapıştırdım. Her istediğinde uf oldu dedim. Her seferinde Öptü , okşadı sevdi sonra by by yaptık. 3-4 günde unuttu
elifkos Belisinwonderland gece çok ağlıyorlarmı ya benimki 16 aylık 3 gün gündüx azaltmıştım herkes küçük diye diye geri alıştı tekrar bıraktırmaha çalışıcam ama geceyide kesmek istiyorum