beyazlisarili Benim gibi gece vakti ütü yapanlar var mı malum bebeler sabah vakti izin vermiyorlar 😮💨 Birde öyle bir biriktirmişim ki bakalım ne zaman biticek 🥲
Ballilokmam11 beyazlisarili ben gündüz uykusunda yapıyorum cogunlukla zaten az uyuyorum gece de feragat edemem uykumdan 😂
beyazlisarili bayamsare yok ya o yüzden zaten çamaşırlar geç kuruyor ütü işi de bir karışıyor kurutma olsa az çamaşır hemen kuruyunca ütülenir belki 🥲
Ballibademin_21 uykusuzanne__ 😆yalnız değilim şükür bi eşimin iş kıyafetlerini ütülerim bide giyeceğimiz zaman ütülenmesi gerekeni😆
bayamsare beyazlisarili bazen ben asmasan ütülüyorum vaktim olursa birde benimde yok kurutma makinam 🥲
beyazlisarili Ballilokmam11 benimki 2 yaşında uykuya geçmesi çok uzun sürüyor ve öyle çok uzun da uyumuyor o yüzden gündüz yapamıyorum anca rutin işler halloluyor 🫢
KayraVeAnnesi_06 beyazlisarili İşlerimi ona göre haftalık düzenliyorum , temizlik ve ütüyü genellikle yemeğimin olduğu günler yaparım
Ballilokmam11 beyazlisarili kızımda 18 aylık günlük işleri o uyanıkken yapıyorum bölüyorum günlere felan parça parça ilerliyoruz 😂😂
senaeyda beyazlisarili ütü demeyin bana ütüyü çöpe atıcam. Sabah 11 den beri ütü yapıyorum yeni bitti
oylesinebiri__ beyazlisarili hiç ütü yapmıyorum 😂 ütüyü bebeğimin gazı olduğu dönemlerde havluyu isitmak için çıkarıp kullandım
defnevedoruk beyazlisarili bende bu akşam kızımınkileri yaptım yarın akşam bizimkileri yapacağım🥲 hamileyim artık hepsini tekte yapamıyorum eşimde çirkin yapıyor onada yaptırmıyorum
Tatlican beyazlisarili Gece yaptığım oluyor ama 7 8gibi Birde biriktirmeyi hic sevemem ben az az yaparim birikince yorucu oluyor ve keyifle olmuyor