Vesile96
Ay bıktım o fenomenlerden
Erken yürümesi zararlı zaten
Onlar habire bebeğin erken yürümesi için şunları yap diyorlar saçma sapan
Benim bebem 11 aylık ve yürüyor
Ama onun erken yürüyeceği belliydi. Hep bi hareket hep bi telaş içinde
Hiçbişi de yapmadım yürüsün diye
18 aya kaadar yürümemesi normal kabul ediliyo