Defnekokulum Tayyar öz e nasıl güveniyorsunuz Allah aşkına? Merdiven altı fason üretim hepsi yazık yani kızınıza. Şimdiye kadar hiçbir doktorun Tayyar özün takviyesini kullanın dediğini görmedim ben. Benim kızımda az yer 3 yaşında 15 kilo. Abur cubur yok, yemekten önce sıvı şeyler meyve vs yok, yemek yanında su yok gerekiyorsa ayran.
Öğün sonrası kabak çekirdeği içi, yaban Mersin’i, fındık vs yer. Bizim doktorumuz ravla mor karışımı önermişti ben bağışıklık için kullanıyorum deprem bölgesinde yaşıyoruz hava ve su kirliliği çok diye. Bir araştırın ama kıyaslamayın kimsenin çocuğu ile yakın arkadaşımın oğlu ile aramızda 6 ay var o şuan 23 kilo. Bence anormal olanlar o çocuklar günde 4 paket çilekli süt içer ne gerek var? Doktorumuzun bize dediği 18 yaşında 50 kilo çıtı pıtl bir kız olur şimdi 20 kilo olsunda 18 inde 80 kilo mu olsun bu kız? Hasta olmuyorsa sorun yoktur. Protein ağırlıklı besleyin siz 🌸