Esrasnyz gözetim altında yapılması lazım unv hastanesı gıbı büyük hastahanelerde olması daha ıyımıs Allah korusun solunum durmasına kadar yol acıyor boz daha yaptırmadık yumurta her yedıgınde alerjı oluyor alerjı bölümüne gönderdiler daha gıdemedık 22 aylık olduk çoktan gectı bu aralar randevu alıp goturecegım acaba alerjı çıkınca böle yaparlar mı yoksa gecmesını mı beklıyorlar bölen vardır ılla ki