ozge918 Yaa.Siz benden daha çok emzirebilmişsiniz.Ama yinede dönmemiş yani.Benim şansım çok az o zaman 😕
Olsun sağlıklı olsun da emmesin napalım.Uğraşıyoruz ama bazen olmuyor.Anne sevgisi anne sütünden daha önemli.
Benim 2,5 aylıkken tamamen bıraktı hiç emmiyordu gece bile.Şimdi son 1 aydır sadece gece 1 kez silikon uçla 5 dk emiyor.Gündüz asla almıyor.
Ben biberona da zor alıştırdım aslında.Beslenme reddi yaşadık.Şimdi de biberonu çok sever oldu.Keşke kaşıkla besleseydim sabredip belki 6.ayda dönerdi.
Kolikti,alerjik ve huysuz çok ağlayan bir bebek bir de meme reddi olunca hepsiyle aynı anda mücadele edemedim.Sabrım tükendi.
Şimdi de zorla alıştırdığım biberonu bıraktırsam mı diye düşünüyorum.Ama 6 aylık oldu bilinci çok açık kandıramıyorum.Sagıp veriyorum sütüm yetiyor mama almıyor.
Ama sağmak çok zor keşke emse.Hele yazın tatile gidince nasıl sağcam nerede sağcam,sıcakta süt bozulur mu kafamda bir ton soru ve endişe var 😕