Pırasalı börek yaptım . İçine çökelek koydum. Pırasa az salça pul biber en son çökelek. Pişirmeden dolaba koydum. Sabah pişireceğim. Tuz atmayı unutmuşum. Suda tuzu eritip aralara döksem suyu olur mu. Bu sefer de kimi yerler tuzlu kimi yerler tuzsuz olursa? Nasıl düzeltirim tavsiyeleriniz neler . Öğlene misafirim gelecek