Kızlar yaşayan var mı nasıl atlatabiliriz bir ara çok zor ıkınarak aşırı yoğun kıvamlı kaka yapmıştı ıslak mendil ile temizleyince minik bir kan gelmişti doktora götürdüm çatlak dedi 1 aylıkken ilaç verdi kullanıyorum ama hala geçmemiş dün gittim başka doktora oda çatlak dedi kaka da yapamıyordu çatlaktan ağrısı oluyordur ondan yapmıyor dedi doktor başına gelen oldu mu nasıl çözdünüz