Kızlar normal doğum sonrası dikişleri açılan var mı ? Benim dikişlerim açıldı ama doktor kendi kapanır dedi. Günde 2 kere batikon döktüğüm ılık su dolu bir leğene 15’er dakika oturmamı söyledi. Burda okuduğum kadarıyla herkes batikonlu suyla seyreltip taharet almış sonrasında fön makinesi ile kendilerini kurulamıs, ellerinden geldiğince de kuru ve hava almasını sağlamışlar. Batikonlu suya oturmaktansa bende o şekilde taharet mi alsam diyorum her WC’den sonra? Birde çok kafama takılıyor hep aynada bakasım geliyor psikolojim bozuldu resmen ya kapanmazsa oradaki aciklik ya iltihaplanırsa hep evham yapıyorum sürekli ağlıyorum.