Merhaba kızlar Geçenlerde arkadaşım için yine buraya yazmıştım aşılama yaptı diye şu an 12. gününde Yani yarın 13 olacak bugün test yapmış evde birini sabah birini akşam testte var gibi görünüyor . Sizce bu tam olarak ne anlama geliyor Kesin var mıdır acaba Doktor Perşembe günü gel demiş Bu süreçten geçenler ne zaman test yaptı nasıl oldu ..
https://imgyukle.com/i/Czrxyh