Sareminel İyi akşamlar, oğlum bronşit olmuş doktor macrol verdi antibiyotik cuma tekrar götürücem ama 9 gün olmuş olucak antibiyotiğe başlayalı acaba kaç gün kullanılıyor 7 gün dedi eczane şaşırdım bende
Balkizannesi Sareminel çok geçmiş olsun bebişinize benim kızım da yaklaşık 1 ay önce bronşiolit olmuştu kızım aşırı öksürmeye başlayınca doktora götürmek istedim ama kendi doktoru izinli olduğu için sigorta hastanesinin akşam nöbetçi doktoruna götürmek zorunda kaldım maclor verdi kızıma ve sadece 5 gün kullanmamı söyledi hemen ertesi gün kendi doktoruna götürdüm ve maclor vermememi yoksa ki bağırsak düzenini etkileyip uzun süre duzelemez demişti ve sadece buhar tedavisiyle ıyilesti kızım yaklaşık 2 hafta sürdü buhar tedavisi ben de sizinle paylaşmak istedim doktorumuzun bu söylediklerini 😕