koparann Merhaba anneler bebeğim sürekli emmek için kalkıyor bazen bir saati bile bulmuyor.. memede uyukluyor vs ama benim geceler uzun konforsuz uykusuz Bu durumdan kendini kurtaran anneler var mıdır önerileriniz nedir
[silindi] koparann uykuya dönmek için memeyi tek çare görüyor. Emzirdiniz tam dalacakken yatağa koyun popoya pat pat pış pış yapın tam uyumamış olması gerekiyor buraya çok dikkat etmelisiniz. Emzikte verebilirsiniz bu adımları uygularken
annebalim_ koparann 13 aylık 12.5 aydır uykusuzum arada bı on gün uyumusumdur ıkı üç saat gunaha gırmeyım 😂😂😂
Irem7 zekkk biz de 18 aylık, artık hayatımın burnundan geldiği evredeyim diye düşünüyorum sürekli emmek istiyor yemek yemek istemiyor yese de birkaç kaşık bir şey yiyor canı isterse kuru ekmek, gece boyu uyanıyor ne yapacağımı bilemiyorum artık
koparann [silindi] aslında hep memede uyumuyor bazen kucakta pışpışlıyoruz dalıyor ayaktada iyice dalsın diye devam ediyoruz
koparann bayamsare 6 aylık evet anne sütü nadir mamada içiyor ama.. doktorda emen çocuk kalkar yapacak bir şey yok dedi ama çevremde gerçekten uyku düzeni oturmuş bebekler görüyorum çok imkansız mıdır bu
bayamsare koparann koparann ek gıda başlandı mı bşrde günde kaç ml mama kaç ml anne sütü alıyor aceba
koparann bayamsare yani genelde emiyor hiç ne kadar içtiğine kaç ml bilemiyorum Mamayı genelde doymadığını hissettiğimde, çok huzursuzlandığunda veriyorum çok çok nadir
af00 bayamsare benimki de mama içmiyor anne sütü ek gıdaya yeni başladık iki öğün beş buçuk aylık ama gece sürekli kalkıyor çok yoruldum var mı öneriniz
bayamsare koparann gece mama verin derim o kadar rahat edeceksiniz ki keşke önedecn verseydim diyeceksiniz ☺️
oylesinebiri__ bayamsare benim ki gündüz mama içiyor gece vermiyorum veriyim mi acaba çünkü yarım saate bir kalkıyor
bayamsare ipeksibel şimdi şöyle mama tercihi biraz seçenekli açıkçası ama size biraz bahsedebilirim bana Bebeğiniz kaç aylık Gaz kaka sorununuz var mı bunları yazar mısınız
bayamsare oylesinebiri__ tabiki verin yani şöyle anne sütüyle mamayı dengeleyin mesela tam sizinde uyuyacağınız o ara saatlerde mama ile destekleyin ama örnek veriyorum sabah 7 de kalkıyor 6 da ağladı emzirin ki o arada meme mama arasındaki farkı anlamasın