Meliselis Merhaba arkadaşlar Kasım bebeği olanlar ne durumda biz 28 Kasım doğumluyuz gaz sorununuz ne aşamada?
ALPARSLAN19 Meliselis Meliselis biz 9 Kasım çok şükür gaz sorunumuz yok ilk zamanlar çok sıkıntı yaşadık geceleri çok ağlıyordu ama şimdi kiraz çekirdekli patik kullanıyoruz çok rahatız
Ssevey Meliselis 7 Kasım doğumlu bebeğim şükür gazımız bazen oluyor ama olduğunda da beni bitiriyor kendinle birlikte
Fatmanrkuzey Meliselis biz 6 Kasım da doğduk gaz problemimiz bitti çok şükür ama çok yoruluyorum iş yemek bebek hiç halim kalmıyor 😔
PogacaYanak Meliselis 14 Kasım doğumluyuz gaz hala aynı şuanda gazdan dolayı bağrınip duruyoruz 😔 mama ne kullanıyorsunuz
mutire ALPARSLAN19 onu nasik isitiyorsun canım birde nerden aldin ben patik bulamadım e bebekten keseyi aldim
Seker_serbet1 ALPARSLAN19 kiraz çekirdekli patik dışında herşeyi denedik ve denemeye devam ediyoruz gaz için iyi geleceğini bilsem hemen alırım valla
Berat_elif 29 kasim dogumlu kizim bazen bi uyaniyo aksama kadar vwya sabaha kadar uyumuyo ama pek gaz sancisi yok .
Sultan44 Bizde 25 kasım doğumluyuz gaz sorunumuz çok olmadı ilk ay çok güzel kilo aldı ikinci ay gittiğimizde 500 gr almıştı doktor az Dedi 1 hafta sonra tekrar gel bir bakalım dedi psikolojik olarak doymuyor dip her emzirmeden sonra olmasa da üstüne mama verdim o hafta 400 gr aldı ama bence mama dan şimdiler de ise bazen bir iki kere veriyorum. 2 şubatta 5.100 grdı ağlama ataklarımız oluyor zaman zaman gece uyur sabah kalkar ama göğüste sıkıntım var yara Yok ama hassasiyet çok var onun için çözüm nedir kızlar
Meliselis Sultan44 emzirsem bilirdim canım ama mama veriyorum bizim gaz hiç bitmedi. Umarım geçer ykn zamanda
Sec2016 Sultan44 aynı hassasiyet bende de var zeytinyağ sürüyorum biraz iyi geliyor. monna sizin yine iyiymiş 12saattir uykusuz uyumak bilmiyor hepi topu 2defa uyudu oda 1 1bucuk saat. Meliselis 18kasımlıyız. ara ara gaz sancılarımız oluyor biogaia kullanıyoruz. bugün pek bi uykusuz kaldı ilk defa:( hala uyutamıyorum.
Minikprenses_1 Sultan44 bizimkide ilk ay çok güzel aldı sonradan meme reddi başladı 600gr aldı 19kasimda doğdu
Busraszc 11 kasım, bizimde hiç bitmicek sandım ama bitti çok şükür kendi kendine patır patır yapıyor oda rahatladı uysallaştı bende rahatladım şükür.. arada tabi yapamadığı zaman oluyor ağlıyor ama hergün değil..
Fatmaaguvn Bizimde 14 Kasım çok şükür bizim de gaz sancılarımız azaldı.2 gün sonra rotavirüs aşımız var sizin nasıl geçti ateş yüksekliği yaptı mı?
mervenisam Alttan değilde üstten gaz çıkarma olayından nefret ettim ya bazen çok kolay çıkıyor bazende sırtına vur allah vur okşa allah okşa zor çıkıyor birde kusmaları artmaya başladı gazı çıksada kusuyor anlamadım çok mu geliyor acaba. Sürekli üst değiştirip duruyorum kulaklarıda hergün kirleniyo sizinde öyle mi birde kaloriferlerden dolayı burun tıkanıklığı çok oluyor hergün temizliyoruz bütün herşeye rağmen agucukları gülmeleri kahkahaları oyun halısındaki oynamaları harika 🤗😍
monna mervenisam reflüsü olduğu için günde 10-30 kere kusuyor 😓 abartmıyorum öyle. Bazen tek kusmada yarım çay bardağı kusuyor. Ne kendine ne de bana kıyafet dayanmıyor. Önlük falan da kar etmiyor. Oyun halısı alacağım da sizinkinin markası nedir 😊 illa piyanolu, tekmelemeli olan mı alayım bilemedim 🤷♀️
mervenisam Meliselis misafir olayından nefret ettim bugün de tanımadığım yaşlı teyzeler gelecek onlarda bi bitmediler valla sırf bu yüzden işe erken başlıycam bunaldım😕
monna Meliselis 29 kasım. Gazı var ama öyle katıla katıla alamıyor son 3 gündür çok şükür. Acaba bitti mi diye bir umutlanıyorum 😬 inş bitmiştir. Bizimki de uykusuz kalınca çok ağlıyor . E uyu o zaman tutan mı var be oğlum 🤷♀️ Bu ayda 4 saat uyanık kalınır mı 😐
Alimk monna siz halinize şükredin. Sancılar yüzünden oğlum bazen 7 8 bazen daha fazla saat asla uyumuyo. 5 dk gözüni kapatıyo sonra son gaz bağırıyo. Ağlıyo.
Meliselis monna umarım bitmiştir benm bebeğim gece uyuyor ama gündüz yarım saat anca kendisi uyuyor ben sallayarak 15 dk uzatabliyorum sadece sizin uykunuz nasıl?
monna meliss14 ben doğumdan beri hergün sabah akşam iki kupa rezene içiyorum. Onun da faydası oldu hep. Bir de günlük gaz masajı yapıyorum kantoron yağıyla. Sav siplex damla da iyi geldi bize. Uyuyunca da yüz üstü yatırıyorum. Gazını emdikten sonra 15 dk çıkarıyorum. Zaten reflüsü olduğundan 20 dk dik tutmam gerekiyor. Benim uyguladıklarım bunlar. İnş düzelir sizin yavrunuz da 💞 en önemlisi sakin kalmak gerekiyor. O ağlama nöbetlerinde durmazsa kucağıma alıp sessizce konuşup karanlık sessiz bir odaya geçiyorum biraz sakinleşiyor. Ağlarken karın taş gibi oluyor hep.Sakinleşince karnına bakıyorum yumuşaksa gazdan olmadığını anlıyorum. Her ağlama gaz değildir bunu da bilmemiz gerekiyor.