Benim sütüm çok değildi bu arada ama ben gogus ucum.yara diye bı gün vermedim orayı krem surmustum sonra daha az vermişim.o göğsü ondan oldu sanırım iksinde emzirmek lazım çünkü bu hatayı yaptım birine daha çok yüklendim bence ondan oldu ama sonrasında mastit sonra sıcak uyg yanid enfksyon arttı şişlik büyüdü derken kocaman bir apse oluştu olacağı varmıs ama çok zordu seni çok iyi anlyrum kendine yuklenme