Kızlar bugün instagramda bir video gördüm videonun başlığı “otizmi erken yaşta nasıl fark ettim”
İçeriğinde bebeğinin nesneleri elinde çevirdiğinden bahsediyordu. Tabi bunun yanında bir sürü şey daha yazmıştı ama bize uymayan şeyler olduğu için yazmay gerek duymuyorum.
Göz teması var
Naynaynay diye şarkı söyleyince sallanması var
İsme tepki veriyor gayet normal.
Ama eline aldığı herşeyi evirip çevirerek dikkatle inceliyor.
Kestiğim elma olsun salata olsun aynı şekilde eline alıp inceliyor döndürüyor ama asla ağzına götürmüyor
Bugün özel eğitimci olan bir arkadaşım geldi. Kendisi şuna herşeyin normal olduğunu amaç evirip çevirme huyunu iyi rakip etmem gerektiğini de belirtti.
Bu şekilde bebeğinde nesne çevirme durumu olan var mı?