tuceylaan ilk zamanlar biraz zorlandık alışma sürecinde. Üçümüz birlikte yaşıyorduk resmen 😃 nereye gitsek oğlum peşimde gezdi hep. Mesela uyutmaya götürüyorum o da peşimden geliyo. ( Bunu hala yapıyo 😃) Normalde okula gidiyo evde olduğu zamanlar ikisiyle birden ilgilenmek zor oluyodu. Zamanla tabi o da alıştı bu duruma. Hatta bana yardım ediyo. Kardeşinin bezidir kıyafetleridir getiriyor ben de yardım edeyim anne diyo. Bunu görev edindi kendine 🙂 Zaten tuvalet, yemek vs. bu alışkanlıkları iyi kötü kendisi halledebildiğinden şu anlık zorlanmıyorum ikisine yetişmeye. Bebek henüz küçük olduğu için ilgi bekliyor tabiki sürekli uykudur, emmedir oğlumla oynayamadığım zamanlarda da babasıyla vakit geçiriyorlar. Öyle öyle idare ediyoruz. 2,5 aylık oldu bakalım 🙂