Kızlar bebeğim 14 günlük memeyi tuttururken bildiğiniz savaş veriyorum, ağzını tam açmıyor tutamıyor sinirlenip kafasını çeviriyor tuttuğunda az emip geri bırakıyor üstüm başım hep süt oluyor sonra sinirleniyor kafasını çrkiyor yani her emzirme bir olay, bu durum normal mi zamanla alışır mı tavsiyelere açığım