pamukhayat bizde 3. Aya yaklaştık bizimde başladı memeye gelince feyat figan ağlıyor bazen ayakta emziriyorum gezinerek bazen uykuya dalma esnasındazaten çok acıktığında hiç diretmiyor doyana kadar emiyor biberon cok kullanmadım ama şimdi gece 12 de rüya maması olarak biberonla süt veriyorum uyku esnasında onun haricinde hep göğsümü zorluyorum. İnada inat :)