manzaramistanbul merhaba oğlum 19.ayına girdi sürekli söylediği 5 kelimesi var. Geçen hafta rutin kontrole götürdük doktora bu durumu söyledim. Mesela bir hafta araba diyor ama diğer hafta söylemiyor. Onları da sayacaksın dedi öyle 15 kelime ediyor. Doktor şunu getir buraya git bana bakar mısın annen nerde alkış yap öpücük atar mısın dedi hepsine yanıt verdi oğlum ama konuşma yok. Nesne bilmesi ve komut alması tepkileri iyi o yüzden problem yok ama yine de 3 ay sonra tekrar görüşelim dedi eğer gelişme olmazsa destek aldırabiliriz dedi. Sizin bebişte de böyle olduğunu düşünüyorum bir problem yok ama canımız sıkılıyor işte, geç konuşuyor kimi çocuk yapacak bir şey yok yani. Ekran yok ve yaşıtı da yok parkta büyük çocuklar olsa bile götürürüm ben sürekli inşallah en kısa zamanda güzelce konuşur bebişlerimiz 💖