Hanımlar sezaryen doğum yapalı 25 gün oldu ama hala sol tarafta ağrı var ve bir türlü geçmek bilmiyor bir kaç gün önce kontrol için gittiğimde doktor ultrason soncu herangi bişey olmadığını söyledi temiz sonuçlar ama bu kadar zaman geçmiş olmasına rağmen bu ağrılar normalmi benim gibi bu durumu yaşayan varmı ?