roa ilerler elbette kendinizi iyi gözlemleyin özellikle bebek hareketlerini normalden daha yavaş ve hareketsiz olursa doktorla iletişime geçin benim hiç belirtim yoktu sadece aşırı hareketli bebeğim o gğn öğlene kadar çok yavaştı hatta bşr kere daha böyle olmuştu uyuyordu, yine öyle sandım, hastaneye arabayla kendim gittim annemleri garajdan aldım geze geze kullandım arabayı Doktor gel hemen demişti erken doğum beklentimiz yoktu. Aniden yatış olunca tabi benimden kaynar sular döküldü 2 gün sonra doğurdum 🙈