Meraba kızlar 2 aylık bi bebeğim var malesefkii emziremedim mama vermek zorunda kaldım fakat pek sevmiyorr vermekte zorlanıyorum gazı da cok oluyorr bu aralar gözüme zayıf gibi geliyor sizin bebişlerinz nasıl gelişimleri falan merak ediyorum acaba ayına göre geride mi diye :(