Melihaslan5144 Kızlar yıldım bittim 3 buçuk aylık oğlum 1 haftadır mama reddi yapıyor ve sadece mam yiyor bu mama reddini ne yapıcam ben dışarı çıkamaz oldum yemiyor yemek istemiyor biberonu tutturana kadar canım çıkıyor ne olur çözüm önerin
beyzakra Melihaslan5144 mamayı mı sevmiyor biberonu mu eğer mamaysa pekmezle deneyin benim de başta öyleydi pekmezle alıştırdım
demir2606 Melihaslan5144 bizimde 3.5 ayda başladı 4.5 aylığız hala devam ediyor ben çaykaşığı ile içiriyorum en olmadı uykudan uyandığında direk içirin reddetmeleri bir tık zorlaşıyor
Melihaslan5144 demir2606 çay kaşığı ile zor olmuyor mu nasıl bitiyor ki o mama bide benimki çay kaşığıda sevmiyor
beyzakra Melihaslan5144 tatlandırmak için şeker zararlı olduğundan 1 tatlı kaşığı karıştırıp veriyorum
demir2606 Melihaslan5144 zor oluyor ama en azından azda olsa içiyor hiç içmemesinden iyidir silikon kaşıklada olabilir
demir2606 Melihaslan5144 30-40 arası anca içirebiliyorum bende saat başı vermeye çalışıyorum aç bıraktım emer diye ama kabullenmiypr