40 bitimi kontrolümde spiral taktırmayı düşünüyorum ancak çok mu erken normal doğum yapmıştım uygun olur mu bir de acıtan ağrı yapan bir şey mi hiç bir fikrim yok biraz korkuttu bilen biri varsa açıklarsa çok mutlu olurum. Alternatif korunma yöntemi tavsiyesine de çok açığım