Ben iki kere mastit oldum ikisinde de antibiyotik kullanmadan geçmedi. Ama ikisinde de sertlik vardı mastit zaten bu demek yani sütün sertleşip peynir kıvamına gelip tıkanması. O yüzden sertlik olmadan mastit olacağını sanmıyorum bence bir doktora gidin. Bana sağlık ocağındaki doktor söylemişti mastit olduğumu.