1hafta sonra 3aylık olacağız. 3 4 gündüz güzel uyuyorduk 2aylık aşımızı oldugumuz için uyku yaptı galiba. ama bugün sabah 9dan beri toplasan 1buçuk 2 saat uyudu hala uyumuyor nasıl uyutabilirim?pusete koyup evde gezdirince bir kaç turdan sonra uyurdu şimdi oda yok. her yolu denedim lütfen akıl verin ya.