ibildere Bneim başına geldi oğlum 3 aylıktı , arkadaşlarımız çağırmıştı . Meğersem kızının burnu akıyor öyle böyle değil yani hatta artık kurumuş kızın yüzünde öyle söyliyim . Eve geldik baktım büyüğü ateşlendi hop arkadan 3 aylık olan inanın çocuğum 1 hafta ememed bile doğru düzgün. Sağdım sürekli ve mama desteği sağladık canı sağ olsun öenmli değil dedi dr. Çünkü bez sayısı az ve doğru düzgün yapamadı. Sürekli burnunu açın tıkalıysa, odası nemli olsun yüzde 50 civarı. Biz antiboyıtik bile kullandık ateşi çıktı eşim nöbetçiydi hemen acile götürmüştük. Gerekirse görüşmeyin çok küçük annesi 🌸🌸 Allah şifalar versin. Ek gıda başlamadıysanız bir şey vermeyin lütfen , en güzeli doktor