2 gün önce işe başladım, buzluğa süt bırakmıştım dün az içmiş, işyerinde sağdığımı da bugün vermiş annem çok denemiş ama içmemiş. Eve gelince gitmeden meme emiyor onda sorun yok. Bu arada biberon hiç almıyor, alıştırma bardağında içiyor suyu, sütü de bu şekilde denedik. Benzer sorun yaşayan, fikri ya da önerisi olan var mi?