Aryasmumy benimde 8 ay 29 günlük ikizlerim var.
kız olan - bugun emeklemeye basladı. dans ediyor. c ayte, beri, anne, baba, dede, teze, gel, mama,meme diyor. uykusu kötü ve rüya görüyor çığlık atıyor bazen rüyasında uyandırıyorum bilmiyorum doğru mu yapıyorum. tutarsak yürümeyi seviyor ama biraz tembel kızım. 2. aydan beri meme reddi var. baya zorlanarak emziriyorum. ek gıdayla arası cok kötü günlük 3 öğün vermeye calısıyorum ama max 200 ml yiyorlar yemeleri gereken aslında 400 ml falan
erkek olan- 1.5 aydır emekliyor. öncesinde de sürünürdü zaten. 3 haftadır tutunup kalkıyor tutunarak evi geziyor. 1 haftadır da yürüme arkadası almıstık onunla adım atıyor biz tutmadan. cok atik hic yerinde duramayan bir cocuk. sürekli düşüyor haliyle. dil konusunda kız gibi değil mama anne baba dede diyor ama nadir. meme istediğinde mama diyor ve yanıma geliyor. o çok hosuma gidiyo. uykuları oglumunda cok kotu bazı geceler memede uyumak istiyor. ek gıdayla arası oglumun da kötü oglum tükürüyor kızım da agzında tutuyor vermeyim diye.