esokat şöyle ilk 6. Aya kadar bize de yapmadılar her defasında söylememe rağmen çocuğun vücudunda ki döküntüleri beklediler resmen bizim doktorumuz çocuk immuloji allerji doktoruna sevk etti orda deriden test yapıldı kolundan süte allerjisi çıkto daha sonra detaylı kan aldılar kan sonucu 1 haftayı buldu çıkması o süre zarfında bende yedim herşeyden kan sonucuna göre süt ve süt ürünlerini kestim hem kendim yemiyorum emzirdiğim için hem oğluma yedirmiyorum ek gıdaya geçtik cuma randevusu var diyet yapmama rağmen vücudundakiler geçmiyor bakalım ne diyecek,senin yerinde olsam daha 3 aylık ve ek gıdaya geçmene 3 ay var başka doktorlara da gidip ısrar ederim çünkü ek gıda zamanı çok zor oluyor yani bebişlerimize yazık huzursuzluk yüksek oluyor yani