sebur Kızlar bebisim 2 aylık reflu yatağını çok seviyor ama artık o kadar hareketliki devamlı yataktan düşüyor 😁 çok şükür reflu kusma sorunumuzda yok ama ne yapmalıyım? Düz yatağamı yatirsam artık siz kaçıncı ayda bıraktınız reflu yatağını
suheyla92 sebur ben 3te biraktim galiba. Duz yatirin ama yatagi yumusak olmamali. Cift tarafliysa sert tarafini kullanin yatas twiny bizdeki oyle mesela
Birisimiki sebur kız 5 aya kadar kullandı dönmeye başlayınca bıraktı. Ben hala onda sallıyordum bir yaşına kadar :) o amaçla kulanınca iyi. Ama hareketlendiysr yere koy düşme riski olmaz
D_deniz sebur 6.ayda bıraktım. Reflü yatağını beşiğe koyup boşluk kalmayacak şekilde arasını yorganını rulo yaparak doldurdum. 4te veya 5te de bırakabilirdim. 2biraz erken değil mi?
gmz10 sebur 5 aylık oldu bırakacaktık denedik bir ara kullanmadık. Hasta olunca rahat nefes alsın diye koydum yine. Benimki de aşağı kayıyor gidiyor.
sebur Birisimiki park yatağı var onda hiç yatmadı daha yatak odasında duruyor onda yatırmayı deneyelim bi bakalım 😁
hilalasenasc Benimki de iki aylık dümdüz yatırıyorum bi bakıyorum aşağıya kaymış iki büklüm olmuş 😂 Ben bıraktım kullanmayı düz zeminde yatıyor şu an zaten hep yüzüstü uyuduğu için düz yerde de rahat yattı
sebur hilalasenasc bizimkide defalarca düştü o yataktan yanyana yatıyoruz allahtan hep yakaladım😁 bizimkinde yüzüstü yatma yok hep sırtüstü seviyor bende park yatağına düz yatırmayı deneyeyim bakalım ne yapicak
hilalasenasc sebur sırtüstü yatırmak için ne kadar uğraştım ama yok asla 😂 en azından böyle yatınca çok kıpırdayamıyor anca kafası oynuyor sağa sola. Park yatağında yatıyor hemen yanımda
sebur D_deniz bende öyle bir teknik düşündüm zaten bırakmam imkansız çok seviyor ama yatağa sığmıyorda yaşıtlarına göre tombik zaten çok hareketli