hak24 evet e bebek markası kalıbı da biraz geniş açıkçası mesela ben sleepy 4 kullanıyordum sonra arkadaşım gelirken babyme bulabilmiş besi bitmişti tam 4-5 numara arası onu kullandım buçuk gibi bir şey oldu yani baya da haznesi iyi ben gece değiştiriyorum 11 de üzerine 4 kere 150 ml mama içiyor sabah uyandığımda hiç sızıntı olmuyor