ChatGPTanne_ Merhaba kızlar önceki tartışmalarda bişey bulamadığım için yazmak istedim Ben 36 haftamda bi anda doğuma alındım suyum bittiği için suni sancı verilse de sezeryan olmak zorunda kaldım Bebeğim doğdu ve elleri sürekli olarak titriyordu testler kafadan ultrason falan derken birşey yok dendi 6 7 aya kadar geçer dendi hiç geçecek gibi değil farklı doktorlar götürdüm sordum hepsi zamanla geçer dedi 5 aylık oldu ama halla elleri havadayken sürekli titriyor acaba aranızda böyle bir şey yaşayan oldu mu
Minikprenses_1 ChatGPTanne_ videosu var mı yüzünü göstermeden atsanız bizimkininde titriyor sanki ama heyecanlanıyor flan diye düşünüyordum ben kv titriyor sanki dedi dört aylığız bizde
pinkooo_02 ChatGPTanne_ geçmiş olsun canım doktorlar 6 7 aya kadar geçer demiş bebeğinizde 5 aylık inşallah o zamana kadar geçer içinizi ferah tutun
metemom_ ChatGPTanne_ bebeğinizde aynı şeyler olmayabilir ama benim amcamda da aynı durum olmuş biraz erken doğmuş doğduğundan beri hep titiriyormuş geçer demişler zamanla azalmış ama geçmemiş hâlâ titriyor ama göze batmayacak kadar belki de kaslarıyla alakalıdır başka doktorlardan görüş aldınız mı
oylesinebiri__ ChatGPTanne_ sürekli oluyorsa doktora götürün ama benim bebeğimde öyle normal mi bilmiyorum
ChatGPTanne_ oylesinebiri__ ya aylık takibi için gidiyorum hermdefasında soruyorum o normal deniyor bana ama sürekli görmezden gelmekten sıkıldım herkes te diyor elleri titriyor neden hepsine aynı şey demekten de yoruldum
oylesinebiri__ ChatGPTanne_ bizim doktorumuz da öyle bana sen çocukta bişeyler bulup takılıp getiriyorsun dedi
eozlem Benim oğlum 5 ay 13 günlük, ne zaman heyecanlansa, sinirlenip öfkelense elleri zangır zangır titriyor 😂 Hele karşıdan gelen biberonu bir alışı var ki sormayın 😂 bence normal bir durum.
ChatGPTanne_ eozlem bizimki de böyle ağlayınca korkunca heyecan yapınca yapıyor Ama boş boş bazen elleri havadayken bile yapıyor bu da etraftakilerin dikkatini çekiyor sürekli soruyorlar haala devam ediyor diye
ChatGPTanne_ metemom_ ben İstanbul’da oturuyorum Adana’ya gidince bi oradaki doktorlar dan da görüş almak istedim gittim söyledim ellerini sıkıp yukarı çekip bıraktılar bişey demediler normal bi durum gibi dediler o geçer falan
ChatGPTanne_ _YanakReisinAnnesii hayır ilk doğduğu zaman kan testleri kafadan bişey çekildi bakıldı herşeyi temiz Adana’dakiler de kafa küçük diye ultrasona kattı kan aldı Gözlemlendi ama normal olduğunu belirttiler hiç nöroloji de görsün denmedi
_YanakReisinAnnesii ChatGPTanne_ sizin yeriniz de olsam her ihtimale karşı mutlaka bi çocuk nöroloji doktoruna muayene ettirirdim. En azından bir durum varsa erken teşhis edilir,birşey yoksa da içiniz rahat eder geçmesini beklersiniz. Naçizane fikrim bu yönde.