Kızlar iki gündür bebeğimin (9 ay 18 günlük erkek) vücudunda bir pütürlük var önce ellerinin üstünde beyazsımsı çıktı hala öyle sonra popo üzeri yani Kuyruk sokumu kısmında çıktı kırmızı pütürlük bezden olabileceğini düşündüm karınında da aynı şekilde hafif çıktı sonra banyo yaptırdım sudocrem kullandım hafif geçirdi gibi oldu dün ama tekrarladı yine duş aldırdım bakımını yaptım ama şuana kadar yediği şeylerden hep beslendi son günlerde farklı hiçbir şey almadı alerji midir başka bir şey mi anlayamadım başına gelen var mı ne olabilir?