Merhaba arkadaslar...kafama bir soru takildi sizinde fikrinizi almak istedim esimin facebook arama bolumde bir kizi arattigini gordum(kiz meyhanede calisiyor ve esim o meyhane gitmisti) ama kizi eklememis buyuk ihtimal merak ettigi icin aratti profiline bakti sanirim.ben adini gordum ve esime sormadim ama kafami kurcaliyor.Esime sorsammi diye ya da kafayimi yedim diye dusunuyorum calisiyordum bebegim oldugu icin evdeyim ondan takintilarim artti mi ki diyorum sizin esiniz boyle birsey yapmid olsa ne yapardiniz