Merhaba kizlar oglumla ilgili bir durumu paylasip sizden fikir almak istiyorum ozellikle kreslerde calismis kisiler fikir verirse cok sevinirim oglum 3.5 yasinda ama konusma ve gelisim geriligi var derdini isteklerini bana babasina yada ev ortaminda halasina babannesine filan cok rahat anlatiyor ama bunu baska kisilere yapamiyor bir hafta once krese verdik Okulda yemek yemiyor ve wc yapmiyor evde ben altini indirip wcye tutuyorum ben temizleyip giydiriyorum okul biz bunu yapamayiz mahremiyete girer diyor kabin arkasindan destek olmaya calisiriz dediler ama oglum yapmiyor etkinliklere ya katilmiyormus yada uzaktan bakiyormus ama oglumu 2 yildir oyun gruba goturdum orada cok uyumlu bir cocuk sadece yapmasi gerekeni yasitlarina birkez soyluyorsak ogluma soylemenin yaninda tesvikte etmek lazim cocuklar bir etkinlik yapip eglenirken oglumun onlara bakiyor olusu icime cok kotu etkiledi surekli masalarin ustune cikiyormus haftada 2 gun gidiyor kayit alirken tamam demislerdi simdi 2 gunle olmaz 5 gun gelirse okula alisir boyle birsey katamayiz biz cocuga dediler ilk gittigi gun 2 saat kala aradilar cani sıkılmıs bugun erken alın dediler buda bana sacma geldi bu tarz seyler yasadik daha ilk gunden okula gonderip gondermemekte kararsizim acaba oglum mutlu degil mi diye dusunup duruyorum ogluma soruyorum cevap vermiyor