gokce_yekta Bebeğimin 5. Ayı bitti alt dişlerinden ziyade üst dişleri daha çok kabardı ve çok huysuz ilk üstten patlayabilir mi ?
Besraesin gokce_yekta bende burda durayım ilk kızım 6 7 arası hatırlıyorum alltan cıkarttı 2.kızımın üstler daha da cok kabardı ve aşırı huysuz sürekli ağlıyor ben diş diye tahmin ediyorum 6 ay olmak uzereyız
gokce_yekta Besraesin ay evet ya çok huzursuz hani diş mi tam anlamış değilim buzlu anne sütü falan yapıp veriyorum o biraz hafifletiyor ama o da süt eriyene kadar tedagili de emin olmadan vermek istemedim
Besraesin gokce_yekta bizimki dişmiş huysuzlıgın sebebi ufacık atmış kuzumun alttan ğstten bekliyordum üst cok kabarmıstı 😂 alttan gelmiş