Hanımlar lütfen yardımcı olun dün gece akıntıyl beraber pembe akıntı gördüm peçeteyle silersin anca öyle bu sabah yine gördüm. Test yaptım sonra negatif çıktı şimdi baktım yine aynı şekilde bebeğim da 4,5 aylık korunuyoruz da neden böyle bir şey olur ki şuan hiç hazır değilim böyle bir şeye lütfen deneyimlerinizi yazın