Sanki içinde et var yapışık acaba dedım genişledikçe düzelecek mi o da
mygnc göbek bağı o 🙂 hepimizde var o
….
ygtzynp acılıyordur dımı o zamanla et gıbı olunca ıcınde ne ki dedim 😂
mygnc öyleyken de Bi sorun olmaz merak etme doktoruna danış daha sağlıklı bilgi verir