shiningmother34 Siemens IQ 300 10 kilo olanı kullanıyorum çok memnunum almadan önce bayağı bir araştırdım herhalde tüm markaların mağazalarına girdim çıktım inceledim, aklıma en çok yatan Siemens oldu Bir de çevremde siemens’ten memnun kalan çok kişi var.