Melisinannesii 4 gündür anam ağladı resmen. Saat başı mı yarım saatte bir mi bilmiyorum çok çok çok sık uyanıyor. Gün içinde zaten sürekli mızmız. Atak haftasına girdi zaten. Bu durum ne zaman geçti sizlerde ?
Snowglobe Melisinannesii Benim de 7 aylık . gerçekten 15 dk da bi ağlıyo . aslında uyuyo ama hep bi ağlamaklı. Dişler sancıyo bnece .
karagoz33 Melisinannesii benimki de bugün tam 8 aylık oluyor galiba bu aylarda hep aynı .Zaten hastalıktan pek düzeni yoktu ama uykuya direnmeye başladı.Normalde ya ayağımda ya kucağımda uykuya dalan bebek ikisini de reddediyor inatlaşıyor gece de uyanıyor
Melisinannesii Snowglobe üstten 2. Diş patlamak üzere zaten ama bu uyanışlar başka şekilde. Mutlu uyanıyor