Arkadaşlar merhaba ben bu ayın 20sinde regl oldum gayet normal 1 haftada bitti her ay düzenli oluyorum şimdi 1-2 gündür çok çok hafif kahverengi lekelenmem oldu hiç böyle olmamıştı daha önce korunmasız ilişki yaşamadım hamile olsam regl de olmazdım yardımcı olabilecek var mı?