Ayseee12_ Ladimaki bebim oğlum 9 aylik iciyo o kadad su icmeyi seviyoruz iki aydir pipetli suluk kullaniyoruz zatne
Alimeehatun Ladimaki merhaba bebeginiz de babildama konusma gibi seyler var mi tutunatak ialkma. Benim kizim hic su icmiyo
Ladimaki nebiha Bugün bir komşumuz söyledi bir bardağa yakın içiyor dedi bende şaşırdım açıkçası. Bizimki de 10 ml içiyordur heralde
nebiha Ladimaki valla ben 1. Ayda doktorum su verebilirsin demişti cildinde bi sıkıntı vardı o zamanlar çok güzel içiyordu şimdi zar zor 50/60 ml içerse
Ladimaki Ayseee12_ ya peki anne sütü mü yoksa mamamı veriyorsunuz. Benimki okadar içmiyor. Pipet iyiki dediniz bende o bardaklar dan alayım.
Ayseee12_ Ladimaki anne sutu ve ek gida aliyo benim oğlum.pipetli suluk alin bence munckininki cok iyi
gokce3535 Ladimaki benımkı neredeyse hıc içmiyor 10 aylık olucak doktorumuz mama ıctıgı ıcın suyu aramıyordur dedi ama havalar ısındıkça oster dedi
Ladimaki gokce3535 Evet bende öyle düşünüyorum hava soğuk o yüzden içmek istemiyorlar. Aslında verince içiyor. Ama okadar çok içmiyor.
arasinnannesi2704 Ladimaki sadece yemek yerken içiyor başka içmiyor yemek yerken de küçük alıştırma biberonları var ya onlarla 1 tane zor içiyor başka yok valla gün içinde veriyorum ama hiç içmiyor