mehtaphay Kızlar merhaba ek gıda sürecine başlayacağım yavaş yavaş neler almam lazım ve nereden alabilirim bebekler için organik irmik,pirinç unu vs neler almalıyım ve nereden alabilirim ayrıca bu süreçte mutfakta kullanacağım şeyler neler olacak suluk falan da almalı mıyımn bana gerekli olacak şeyler neler acemiyim ilk anneliğim fikir verir misiniz 🥰
ikievlat mehtaphay kızıma oioi almıştım tabağını kaşığını falan hevesten ama ekstr tarhana tek almıştım ordan onun dışında hep evden oğluma da aynı şekilde gidiyorum 5 aylığız başladık şuan ek gıdaya
denizalismom mehtaphay cam remde , pişirme aparatı almadım ben . Silikon kaşık halası almıştı ilk zamanlar kullandım . Şimdi tatlı kaşığı kullanıyorum. Tabak almadım . E bebekten önlük , cam rende , pirinç unu , irmik , keçiboynuzu pekmezi vs aldım.
dmtsmnmrlp E bebekten irmik pirinç unu keçiboynuzu özü vs aldım. Aslında orada satılan şeyler yol gösteriyor bende başlarda korkuyordum nasıl yaparım diye ama 1 haftada alışıyorsun. Mama kaşığı tabağı vs alabilirsin bide buharda pişirmek için aparat işe yarıyor. Cam rende de arada işime yarıyor aklıma bunlar geldi şimdilik
mehtaphay dmtsmnmrlp e bebekte var mı öyle şeyler bilmiyordum teşekkürler 🙏 bende korkuyorum ama heyecanda var bakalım🥰
mehtaphay ikievlat bizde 5 aylık olduk doktor tavsiyesi ile mi başladınız ben doğdu doğalı doktora gitmedim takibi sağlık ocağı yapıyor şükür bir sorun yok şimdilik ama ek gıdaya başlarız diye gidip doktor araştırıp götürcem bakalım başlayabilirsin diyecek mi 😊
ikievlat mehtaphay hayır bende bebeğimde sık sık doktor kontrolüne gitmedim sağlık ocağı hariç 🥰prematüre doğdu ama şuan akranlarını yakaladı kilo konusunda bende başlamayı düşündüm tadımla gidiyorum şimdilik bir gün veriyorum bir gün vermiyorum gibi 6 da tam başlarız inşAllah 💞tabiki de siz yine bi doktora görünün ben böylesi içime sindi çevre hastanelerim hep kapandı çeteden dolayı gitmek istemedim
dmtsmnmrlp mehtaphay ben hep oradan alıyorum çok fazla şey var gıda anlamında başka hiç bir yere bakmanıza gerek kalmıyor ☺️