Anneler selam geçen ay primolut adet geciktirici hap kullanmıştım bıraktığım günün 2inci günü adet olmuştum. Bu ay 2 gün kadar gecikmem var normalde 28 günde bir olurum olmam gerekirdi normal mi acaba korunmasız ilişki oldu bu arada ama adet olacakmış gibi belirtilerimde var kaşık ağrılarım batmalar var yani bir değişiklik hissetmiyorum açıkçası bu tarz birsey yaşayan oldu mu