Merhabalar ben 19 haftalık hamileyim . Bebek alışverişine yavaştan başladım. Biberon konusunda siz deneyimli annelerin görüşüne ihtiyacım var . Çevremde hangi tanıdığım biberon verdiyse, ilk başlarda özellikle meme reddi yaşadığını gördüm, ilk zamanlarda sanırım çok da süt sağmak gerekiyormuş süt poşeti filan da almak gerek şırınga ile verenleri okudum gördüm ama yinede biberon her türlü kullanmak zorunlu gibi biberon un ucu meme ucu gibi damlamadığı daha kolay geldiği için bebek onu tercih ediyormuş sanırım bu konuda öneriniz varmı hiç kullanmadan olabilir mi sizce yoksa zorunlu mu ? Meme reddi yaşamaması için ne yapmak gerek ?