Kızlar biz bebelac gold aptamil hepsını denedık çocuğa yaramadı doktorumuz evolvia önerdi 1 kutu içti kuzum biz de toplu aldık elimiz de olsun diye 2 ve 1 numaralardan 6 aylık oldu kuzum 1 ayda yaklaşık 12 kutu içiyor çünkü aldık biz ama kusmaya başladı yaramadı o da hip aldık o yaradı o yüzden satıyorum