Cansu89 Arkadasla aranızda aventin yeni çıkan antikolik biberonunu kullanan varmı oğlum 1.5aylık gaz problemimiz var şuan bambino kullanıyorm ama cok hava yapıyor memnun değilim
Burcukaran Cansu89 ben kullanıyorum canım çok çok çok ama çooookkk memnunum. Şiddetle tavsiye ediyorum 💁♀️
Azygos Burcukaran bebeğiniz kaç aylık bizim 3 aylık oldu da hangi biberonu almalıym yada ucunu ayrıca mı almak gerekiyor
Burcukaran Cansu89 benim korktuğum konulardan biri bu boğazına kaçma durumu. Bu yüzden bu biberonu tavsiye ediyorum. Daha 1 haftalıktı kullanmaya başladık hala onu kullanıyoruz
Burcukaran Azygos yok hayır bizimki 3 ayını bitiriyor 4 gün sonra. Hala avent in biberonunu kullanıyorum. Ne gaz ne bişey çok memnun kaldım. Ayrıca uç almana gerek yok zaten biberonun ucu çok güzel hemen kavradı. Tavsiye ediyorum kullanacaksan birtek bunu kullan