hasibe04 gunduzanne verebilirsin tabiki her çocuğun farklı bünyesi bikere 60 cc yap eğer doyuyorsa az geliyordur
etuerk gunduzanne 60 çok gelir daha çok küçük 30 yeterli 2 saatte bire düşürebilirsin ama sarılık olmaması için kısa zaman dilimlerinde beslenmesi lazım ayrıca aranması senin kokunu istemesi göğüsünce ten tene temas yapabilirsin
gunduzanne nazelif20 gerçekten mi. Ay çevremdekiler oha deyip duruyo oğlum hep de içmiyo 60 ı bitiremediği öğünleri de oluyo. Ya bide ebebekten baby plus marka biberon aldım akışı biraz fazla çevirdiğimde damlatıyo sizce sorun olurmu
gunduzanne etuerk aşkım mememide veriyorum sağıpta veriyorum illa mama içmeden normale dönmüyo. Mesela uyumuyo hep ağlıyo ağzına ellerini sokuyo mama vermek zorunda kalıyorum
nazelif20 gunduzanne phılıps avent almalısın biberonun akıtması sıkıntı bizde de aynı sorun oldu sonrası dediğim markayı aldım ne kadar içtiğini anlayıp zamanla vermen gereken cc yi anlıyorsun