tuncalkn Kızlar 12 günlüğüz henüz, 3 saatte bir yarım saat falan emiyor bazen 20 dk , ama mama 30 da versem yiyior 50 de versem bitiriyor sonra hala aranıyor mamayı azaltarak kesmek istiyordum arttırdım resmen , 5 gündür de kaka yapmıyor sütüm yetmiyor mu
Kuzularinanasi tuncalkn cok normal surekli.emmesi aranmasi.emmese yine istemesi.bnce sutunuz geliyosa mama hic vermeyin.gunde en az 5 tane dolu dolu bez oluyorsa doyuyordur.uyumasindan da anlarsiniz.kaka onemli dgl..10gune kadar yapmamasi normal emen bebeklerde.siz bol bol.emzirirn.daha simdi emdi doymadi mi diye dusunmeyin.surekli emer memede durur uyur bunlar normal…ben daha 2.gunu hastanade 5 saat araliksiz meme emdigini bilirim…cunku cenesi kucuk hemen yoruluyor.2 emer uyur dinlenir yine emer.
rachelgreen_ tuncalkn kaka değil çişli bez sayısı önemli yarım saat az değil ki bir de ama 2 saatte bir meme teklif etseniz daha iyi olur sarılık riski yoksa bence mama vermeyin çok ağlarsa çişli bez sayısı azalırsa doymadığını anlamış olursunuz o zaman mamaya geri dönersiniz bence
tuncalkn Kuzularinanasi göğüs uclarım yara 🥲 yarım saati tamamlasın diye uğraşıyorum uyumasın diye uyarıyorum
Mygirlmybaby rachelgreen_ kızım çok küçük doğdu sarılık da oldu kanlı kakadsn da yoğunbakımda yattı. 2 haftadadır emer emer doymazsa mama veriyorum anında uyuyor. O yüzden demek ki doymuyor. Mama bazen istekte değil mecburen veriliyor
tuncalkn nazelif20 başta sarılık sınıra yakındı ilk günde sütüm hem az hemde yara oldu uçlar sonra memeyi tutmadı slikon meme ile tutturduk bıraktık falan
tuncalkn Mygirlmybaby bebeğim 3 buçuk kilo dogdu başta sarılığı sınıra yakındı diye mama başladık sütüm daha az dı ilk gün tutmadı falan birde göğüs uclarım hala yara
rachelgreen_ Mygirlmybaby canım mamadan dolayı yargıladığımı falan mı düşündün? Öyleyse bu beni üzer çünkü karşında meme ucu yarasından emziremeyip 19 günlükten itibaren bebeğine mama veren bir anne var 😅 en iyi ben biliyorum mamanın mecburiyetten verildiğini..
nazelif20 Mygirlmybaby çişli bez sayısına dikkat edin sonrası huysuzluk yapmıyorsa ağlamıyorsa mamaya gerek yok bence ben kızım da aksini yaşadığım için mama ya başlamıştım ama belirtiler vardı yani
rachelgreen_ tuncalkn göğüs uçların da yaraymış çok zor bir şey çok iyi bilirim Allah yardımcın olsun o zaman mamaya devam et canım ama meme reddi olmamasına çaba et meme ucu yaralarını da bir şekilde geçir ben onu bir türlü geçiremedim emzirmeye ara verdim mastitler oldum çocuk bu sürede biberona alıştı ve sonuç memeyi tutmaz oldu benim mastitler de geçmez oldu döngüye girmiştim artık emziremedim kısacası 4 aylık olmak üzere şimdi sadece mamayla besleniyor inşallah senin yaraların geçer gazı için de doktoruna sor gaz damlası verir
Kuzularinanasi tuncalkn yani bi sure ustesinden gelmeyi ogreneceksiniz.40ina kadar fln gaz devam eder sonra gecer genelde.bebekten bebege degisir net bisey de diyemem ama.gaz icin damlalar var onlardan kullanin.surekli masaj yapin her emdikten sonra.
Mygirlmybaby nazelif20 şimdi çok iyi doyuyor. Çocuk aç kalmasın dedim yani. Birde 2. O yüzden mama bazen gerektiği yerde lazım oluyor
kuzeygrm Kesinlikle gümüş kapak öneriyorun 20 gün önce doğum yaptım ilk günden beri kullanıyorum hiç yara olmadı